تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهواره های آماده پرتاب رونمایی می شوند

کد خبر: ۴۶۸۹۲۰

۱۰۵۷  بازدید

همزمان با ۱۴ بهمن ماه روز فناوری فضایی، طی مراسمی با حضور رئیس جمهور، از نمونه ماهواره های آماده پرتاب، رونمایی می شود.

خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور: همزمان با ۱۴ بهمن ماه روز فناوری فضایی، طی مراسمی با حضور رئیس جمهور، از نمونه ماهواره های آماده پرتاب، رونمایی می شود.

 ۱۴بهمن همزمان با روز فناوری فضایی؛ماهواره های آماده پرتاب رونمایی می شوند

به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان فضایی ایران از رونمایی از دستاوردهای فضایی در دهه مبارک فجر با حضور رئیس جمهوری خبر داد و گفت: یکی از برنامه های مراسم پیش رو، رونمایی از ماهواره های ساخته شده با همکاری مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی داخل کشور است.

محسن بهرامی با اشاره به رونمایی از دستاوردهای فضایی همزمان با دهه مبارک فجر گفت: در سی و هشتمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و همزمان با فرارسیدن روز ۱۴ بهمن که روز فناوری فضایی است، طی مراسمی با حضور رئیس جمهور، از آخرین دستاوردهای فضایی کشور از جمله نمونه ماهواره های آماده پرتاب رونمایی می شود.

معاون وزیر ارتباطات افزود: ماهواره هایی که قرار است در این روز رونمایی شود ماهواره های سنجش از دور و مخابراتی هستند که از مرحله تحقیقات به مرحله عملیاتی رسیده اند.

بهرامی با اشاره به همکاری سازمان فضایی ایران با مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و دانشگاه ها اظهار کرد: این همکاری ها باعث توسعه روز افزون فناوری های فضایی کشور شده است که ساخت همین ماهواره ها از جمله دستاوردهای بزرگ آن به شمار می رود.

رئیس سازمان فضایی ایران تصریح کرد: علاوه بر آن در مراسم پیش رو از دستاوردهای جدید دیگر همچون فناوری هایی که در حوزه انتقال مداری ماهواره ها به دست آمده نیز رونمایی صورت می گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهواره های آماده پرتاب رونمایی می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..