تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«عادل فردوسی‌پور» تذکر گرفت

یکی از اعضاء مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صداوسیما از تذکر به «عادل فردوسی‌پور» به خاطر سخنان اخیرش درباره پلاسکو در برنامه تلویزیونی نود خبر داد.

به گزارش شمانیوز: محمدرضا عرب‌سرخی» گفت: در پی اظهارات اخیر عادل فردوسی‌پور درباره ماجرای پلاسکو و ورود غیر حرفه‌ای و غیر تخصصی‌ ایشان، هم آقای پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما و هم عادل فردوسی‌پور تذکر دریافت کردند.

وی ادامه داد: کار آقای فردوسی‌پور کارشناسی نبود و طی گفت‌وگویی که با وی هم داشتیم اشاره کردیم که وظیفه‌ای در این حوزه ندارد. این مجری اگر به موضوعات مربوط به حوزه فوتبال می‌پرداخت قطعا اوضاع خیلی بهتر از الان بود.

این فعال حوزه سینما، تلویزیون و رسانه تصریح کرد: فردوسی‌پور اشتباهات خود را پذیرفته است. این فرد در موارد مختلف برنامه را به حاشیه کشانده و به موارد غیر ورزشی پرداخته است.حتی کار به جایی رسیده که وکلایی به عنوان مدعی العموم خواسته‌اند به خاطر این رفتار غیر حرفه‌ای از ایشان شکایت کنند و پیگیر هستند که این پرونده به نتیجه برسد.

منبع:فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««عادل فردوسی‌پور» تذکر گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..