تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احدی: حضور جوانان مسابقات انتخابی تیم ملی را پویا کرد

کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: حضور بازیکنان جوان در مسابقات انتخابی تیم ملی خون تازه ای را به تنیس روی میز تزریق کرد و مسابقات را پویا تر کرد.

مهران احدی کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخ گوی سوالاتی در خصوص این روز های تنیس روی میز شد. 

وی ابتدا و در مورد حضور جوان ها در مسابقات انتخابی تیم ملی عنوان کرد: حضور جوانان در مسابقات انتخابی تیم ملی روح تازه ای به تیم ملی و جامعه تنیس روی میز داده است . به طور قطع هر چقدر تعداد جوان ها بیشتر باشد مسابقات پویا تر و جذاب تر خواهد بود. همان طور هم که شاهد بودیم این مسابقات بسیار خوب بود و بازیکنان جوان تر توانستند با قدیمی تر ها و با تجربه ها رقابت خوبی داشته باشند و ارزش خود را نشان دهند. 

کاپیتان سابق تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا انتصاب ها فضای جامعه تنیس روی میز را تحت تاثیر قرار می دهد یا خیر عنوان کرد: تصمیمی که برای قرار دادن نام نوشاد و نیما عالمیان برای حضور در مسابقات پیش رو گرفته شد بر مبنای چند محور بود. ابتدا آن که سلامتی این بازیکنان بر اساس نوع مصدومیت برای فدراسیون اهمیت داشت و مسئولان نمی خواستند که برادران عالمیان با وجود مصدومیت به مسابقات ادامه دهند و بعد ها با مشکل بزرگتری مواجه شوند.

 دوم آن که منافع ملی برای ما اهمیت دارد و از آن جا که مسابقات کشور های اسلامی می تواند برای ما مدال آور باشد باید اشخاصی به آن اعزام می شوند از تجربه خوبی بر خوردار باشند و در پایان آن که سعی شد تلاش بازیکنان جوان و موفق در انتخابی تیم ملی نادیده گرفته نشود به همین دلیل ما دیدیم که نام های نوشاد و نیما در لیست اعزامی به مسابقات آسیایی به چشم نمیخورد و تنها بازیکنانی به این مسابقات اعزام می شوند که موفق شدند در انتخابی تیم ملی نتیجه کسب کنند. 

وی افزود: به دلیل اهمیت فراوان مسابقات جهانی آلمان و کشور های اسلامی، ملاک انتخاب بازیکنان برای آن ها رنکینگ های جهانیست ، این تصمیم اتخاذ شد.

مهران احدی اگرچه از تیم ملی کنار کشیده اما همچنان در مسابقات لیگ برتر حضور دارد. وی درباره دوره جدید مسابقات لیگ هم بیان داشت: مسابقات لیگ امسال شرایط خاصی دارد. به هر صورت تغییراتی در نحوه برگزاری ها صورت گرفته و هم اکنون تمام بازیکنان خوب در 5 - 6 تیم حضور دارند به همین دلیل رقابت ها قابل پیش بینی نیست. به نظرم همین مسائل توانسته جذابیت لیگ را بالا ببرد اما به هر صورت ممکن است مشکلاتی هم وجود داشته باشد که به طور قطع در سال های آینده بر طرف می شود.

انتهای پیام / 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احدی: حضور جوانان مسابقات انتخابی تیم ملی را پویا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..