تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارندگی‌ها به 700 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرده است/ احتمال افزایش خسارت تا 1000 واحد مسکونی

غلامرضا اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار کرد: بارندگی‌ها تاکنون به 700 واحد مسکونی روستایی و شهری خسارت وارد کرده اما احتمال اینکه این آمار به هزار واحد افزایش یابد زیاد است، کارشناسان در حال بازدید و شناسایی واحدهای مسکونی تخریب شده هستند.

مدیرکل مدیریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون 160 واحد مسکونی بیش از 60 درصد خسارت دیده‌اند.

این مسؤول ادامه داد: از روز شنبه متقاضیان دریافت تسهیلات بازسازی مسکن به بنیاد مسکن شهرهای خود مراجعه کرده و مراحل دریافت وام 20 میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد را سپری کنند.

اربابی با بیان اینکه در حال حاضر تنها 3 محور در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است، افزود: خسارت جانی نیز به جز یک مورد در شهرستان خاش، مورد دیگری گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر کارشناسان در حال برآورده ریالی خسارات هستند.

انتهای پیام/3139/ر10/

http://fna.ir/10Z0PQ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارندگی‌ها به 700 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرده است/ احتمال افزایش خسارت تا 1000 واحد مسکونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..