تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 128 گاوصندوق از زیر آوار پلاسکو

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری تسنیم، سردار محمد رضا علیپور فرمانده میدانی پلیس در محل حادثه پلاسکو در جمع خبرنگاران درباره تعداد گاوصندوق‌هایی که تاکنون از زیر آوار خارج شده، اطهار کرد: تعداد 120 گاوصندوق تاکنون از زیر آوار خارج شده است، پلیس آگاهی نسبت به شناسایی مالکان گاوصندوق‌ها بررسی کارشناسانه انجام می دهد.

وی ادامه داد: تاکنون 1280 کامیون حاوی نخاله و آوار از محل خارج شده است، در کنار هر کامیون یک مامور انتظامی نقطه پلاسکو تا محل دپوی ضایعات کامیونها را مشایعت می کند. در محل تخلیه ضایعات نیز مأمواران انتظامی حاضرند و بررسی انجام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 128 گاوصندوق از زیر آوار پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..