تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه 285 میلیون دلاری افغان‌ها برای درمان در خارج از افغانستان

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش جدید اداره بازرسی آمریکا در امور بازسازی افغانستان موسوم به «سیگار»، مردم افغانستان برای مداوای بیماران خود سالانه در خارج از این کشور 285 میلیون دلار هزینه می‌کنند.

در این گزارش آمده است که بدلیل وجود مشکلات جدی در بخش بهداشت و سلامت افغانستان، مردم این کشور هزینه‌های بسیاری انجام می‌دهند.

سیگار اعلام کرد: این در حالی است که اداره توسعه بین‌المللی آمریکا نیز نزدیک به 1.5 میلیون دلار به بخش سلامت افغانستان اختصاص داده است.

پیش از این وزارت بهداشت افغانستان نیز گفته بود که بیش از 72 درصد افغان‎ها برای مداوا به خارج از این کشور می‌روند.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه 285 میلیون دلاری افغان‌ها برای درمان در خارج از افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..