تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری جویندگان اشیاء عتیقه در رادکان

جویندگان غیرمجاز اشیاء عتیقه تپه‌های باستانی رادکان به دام پلیس افتادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در پی اطلاع از فعالیت غیرمجاز دو نفر مرد و حفاری در محل امام‌زاده شیخ مؤمن، واقع در کوه‌های اطراف رادکان، موضوع شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار پاسگاه انتظامی رادکان قرار گرفت. دستگیری جویندگان اشیاء عتیقه در رادکان

سرهنگ برات اویسی افزود:مأمورین پاسگاه پس از یکسری تحقیقات متهمان را در حین حفاری در محل اشاره‌شده دستگیر و به پاسگاه منتقل کردند.

وی گفت :متهمین ۳۸ و ۵۲ ساله به جرم خود مبنی بر حفاری غیرمجاز محل به‌قصد به دست آوردن اشیاء عتیقه، اعتراف و با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود:چند روز پیش نیز یک باند قاچاق اشیاء عتیقه با حفاری غیرمجاز در تپه‌های باستانی حوزه گلمکان، ۴ قطعه مفرغ و یک ظرف طلا کشف کرده بودند و قصد خارج کردن آن‌ها از کشور را داشتند که با هوشیاری پلیس ناکام ماندند.

سرهنگ برات اویسی خاطر نشان کرد:اخیراً سنگ‌قبری تاریخی، منسوب به یکی از سربازان نادرشاه افشار، در روستای بقمچ شهرستان چناران به سرقت رفته است که متأسفانه تاکنون ردی از این سارقان زده نشده است.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری جویندگان اشیاء عتیقه در رادکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..