تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی نسل سوم اینترنت همراه در شهر اصلاندوز

ساعت: 11:04 منتشر شده در مورخ: 1395/11/07 شناسه خبر: 1017661

رییس مخابرات شهرستان پارس آباد از راه اندازی 2 سایت "تری جی" نسل سوم تلفن همراه در شهر اصلاندوز طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،"حیدر حق زاده" درباره جزییات ابن خبر گفت:تری‌جی پیش از این در شهرستانهای استان راه اندازی شده بود که در شهر اصلاندوز نیز روزهای آینده مردم این شهر از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه پس از اخذ مجوز حفاری از شهرداری اقدامات لازم را برای راه اندازی نسل سوم تلفن همراه انجام خواهیم داد افزود:برای این منطور تعداد دو سایت در مخابرات شهر و بزرگراه جمهوری اسلامی واقع در حوالی محیط بانی اصلاندوز سیستم نسل سوم تلفن همراه 3G راه اندازی خواهد شد.

رییس مخابرات شهرستان پارس آباد اظهار کرد:با راه اندازی تری جی، کل شهر اصلاندوز تحت پوشش قرار می گیرد که بیشتر تجهیزات لازم نصب شده است.

حق زاده در ادامه گفت:شبکه کابل  تلفن ثابت در اصلاندوز نیز توسعه داده شده و در حال واگذاری تلفن در محدوده میدان نماز به سمت خروجی شهر در ضلع شرقی است.

به گزارش ارس تبار،امروز تجهیزات اینترنت 3G نسل سوم ایرانسل نیز بر روی دکل مخابرات نصب شده و احتمالا طی روز های آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی نسل سوم اینترنت همراه در شهر اصلاندوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..