تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : قدرت باروری مردان، برادر یا خواهر بیش از؟

تحقیقات نشان میدهد که مردانی که تعداد برادرشان نسبت به تعداد خواهرهایشان بیش از است قدرت باروری بالاتری دارند.این تحقیق توسط دانشمندان دانشگاه sheffeld انجام شده است.

طبق یافته های منتشر شده: “پدر و مادرانی که ژن نر باروری در آنها زیاد است، دارای پسرانی با قدرت باروری بالا می باشند.”

در این مطالعه که بر روی ۵۰۰ مرد، با تعداد خواهر و برادرهای متفاوت انجام شد سرعت حرکت اسپرم مردان اندازه گیری شد.سرعت حرکت اسپرم یک فاکتور نشان دهنده قدرت باروری محسوب میشود.

مردانی که تعداد برادر بیش ازی داشتند؛ از مردانی که خواهران بیش ازی داشتند؛ سرعت اسپرمشان بیش از بود.

محققان گفتند:” این تحقیق به معنای تاثیر مستقیم خواهر و یا برادر با قدرت اسپرم نیست.اما این تحقیق به دانشمندان نشان داد که تعداد برادران در قدرت اسپرم مردان تاثیر گذار است.”

دکتر Allan pacey سخنران ارشد دانشگاه sheffeldگفت: “نتایج این تحقیق بسیارشگفت آور بود و میزان تاثیر ژن بر باروری برخی از مردان نسبت به سایرین را نشان میداد.اما تاکنون هیچ روشی مبنی بر این تحقیق که بتوان ناباروری مردان را معالجه نمود یافت نشده است.”

“اما مواد غذایی که بر روی تحرک اسپرم ها تاثیر میگذارند بسیارند و تحقیق در این زمینه ادامه دارد.”

دکتر Jim Mossman فوق دکترا در دانشگاه brown گفت:”یکی از علل قطعی ناباروری در مردان کشیدن سیگار است.”

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : آمار بیماران دیالیزی رو به زیاد شدن است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : قدرت باروری مردان، برادر یا خواهر بیش از؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..