تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجدی سرپرست خونه به خونه شد

کد خبر: ۴۶۸۸۳۹

۱۳۰۹  بازدید

کاپ: سرپرست و مربی خونه به خونه منصوب شدند. بر این اساس میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست و مهران نجفی به عنوان کمک مربی اول تیم خونه به خونه انتخاب شدند.نیمکت تیم فوتبال خونه به خونه پس از دو شکست متوالی دستخوش تغییر شد.

پس از انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی تیم خونه به خونه، میرشاد ماجدی نیز به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شد.

ماجدی فصل گذشته نیز با همین سمت در تیم خونه به خونه فعالیت داشت. و اما با انتخاب ماجدی به عنوان سرپرست تیم، سید مهران نجفی به عنوان کمک اول دست نشان به کادر فنی اضافه شد.

گفتنی است، علیرضا امامی فر به عنوان مربی و نادر غبیشاوی نیز به عنوان مربی دروازبان ها دیگر اعضای کادر فنی تیم خونه به خونه مازندران را تشکیل می دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجدی سرپرست خونه به خونه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..