تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شجاعی: نمي‌خواهم شكايت كنم چون پورحيدري عاشق استقلال بود

کد خبر: ۴۶۸۸۳۰

۲۴۴۶  بازدید

روزنامه قانون: 14 آبان امسال بود كه خبر تلخ درگذشت منصور پورحيدري منتشر شد. اسطوره استقلال در حالي در 70 سالگي دار فاني را وداع گفت كه كمتر كسي از او كينه و كدورتي به دل داشت. روزهايي كه منصور پورحيدري بيمار بود، هنوز هم روزهاي سختي براي هواداران استقلال محسوب مي‌شود. هر روز يك خبر درباره او منتشر مي‌شد و نگراني‌ها را بيشتر مي‌كرد. شايد جالب باشد اگر بدانيد منصور پورحيدري به بيماري سرطان مبتلا بود اما تا مدت‌ها اين موضوع را هيچ‌كس نمي‌دانست، حتي خودش نیز تا مدت‌ها نام بيماري خود را نمي‌دانست.

نسیم خضری‌نژاد، مدیر اجرایی برنامه های گرامیداشت خانواده پورحیدری در اين باره مي‌گويد:« فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری برای انجام مصاحبه ای به بیرون از اتاق منصور خان رفته بود که در این مدت کوتاه یکی از بیماران خانم حاضر در بیمارستان از روی نیت خیر بر بالین پورحیدری حاضر شده و خطاب به وی گفت که آقای پورحیدری من هم همانند شما بیماری سرطان دارم اما با این بیماری مبارزه می کنم. پس از صحبت های این خانم در نهایت همسر پورحیدری به اتاق بازگشت که در کمال ناباوری منصور خان سریعا در مورد بیماری‌اش از همسرش سوال پرسید که فریده من سرطان دارم؟ خانم شجاعی هم گفت این خانم چیزی نمی‌دانسته و بدون اطلاع موضوع را مطرح کرده است . اما منصور پورحیدری همان لحظه متوجه بیماری اش شد و از این پس نه خانم شجاعی و نه منصور خان در مورد این موضوع صحبتی نکردند .اما فریده شجاعی احساس کرده بود که منصور خان متوجه بیماری اش شده است. از طرفی باید بگویم در این مدت یک سال و چند ماه که روال درمان بیماری سرطان مرحوم پورحیدری صورت می گرفت، فریده شجاعی این موضوع را مدیریت کرد و اجازه نداد همسرش متوجه این بیماری شود و حتی می توانیم بگوییم یک جامعه بیماری منصور خان را فهمیدند اما این همسرش بود که نگذاشت مرحوم پورحیدری چیزی بفمهد .واقعا این مدیریت کار بزرگی بود که شجاعی انجام داد که جای تحسین دارد و باید برای مدیریت قوی اش به او دست مریزاد بگوییم».

پورحيدري براي هواداران استقلال و پرسپوليس، شخصيت قابل احترامي محسوب مي‌شود. امروز تولد 71 سالگي پورحيدري است اما او براي نخستين‌بار غايب است. عجيب اينكه غيبت او با مشكلات عجيب و غريب استقلال همزمان شده است. به بهانه تولد اسطوره استقلال با فريده شجاعي همسر او تماس گرفتيم تا از روزهاي بدون منصور بپرسيم. اين گفت‌وگو را در ادامه پي‌ مي‌گيريم.

امروز تولد شناسنامه‌اي منصور پورحيدري است، تاريخ تولدش درست ثبت شده است؟

خير، منصور در اصل متولد 6 بهمن بود ولي ما امروز سر خاك ايشان مي‌رويم تا يادي از ايشان كنيم.

آخرين تولد ايشان را به ياد داريد؟

بله، برنامه 90 در آخرين تولد او ويژه برنامه‌اي را ساخت كه با اينكه حالش خوب نبود اما تبديل به خاطره خوبي براي او شد. دوري از او ناراحت كننده است و خلاء نبودنش را حس مي‌كنيم اما مجبوريم كه با اين ماجرا كنار بياييم. سال پيش او بود اما الان نيست و ما بايد اين موضوع را بپذيريم.

پس از درگذشت او برخورد هواداران با خانواده پورحيدري چطور بود؟

برخورد زيادي با هواداران نداشتيم اما كم و بيش از او ياد مي‌كنند. هواداران هستند و حضور دارند اما اينكه ما ارتباط تنگاتنگ با مسئولان باشگاه و هواداران داشته باشيم، بايد بگويم خير، اينگونه نبوده است و بيشتر اخبار را مي‌خوانيم تا اينكه با مسئولان و هواداران ارتباط مستقيم داشته باشيم.

برنامه خاصي براي تولد ايشان داريد؟

خير، فقط يك مراسم خودماني و كوچك داريم.

اتفاق غم‌انگيزي كه اين روزها رخ داده اين است كه در غياب منصور پورحيدري، استقلال درگير مشكلات زيادي از جمله مشكلات مالي و مديريتي شده است؛ شايد اگر او بود اين اتفاقات رخ نمي‌داد.شما این موضوع را قبول دارید؟

من دوست ندارم درباره مسائل مديريتي استقلال صحبت كنم؛ به هر حال اين تيم مديران زيادي دارد اما من وجود منصور را يك بركت براي استقلال مي‌دانستم چون از جان و زندگي‌اش براي اين تيم مايه مي‌گذاشت. اميدوارم اين تيم به روزهاي اول بازگردد و مشكلاتش حل شود.

از حق و حقوق ايشان چه خبر؟ باشگاه استقلال مبلغ قرارداد او را پرداخت كرد؟

خير، هنوز پرداخت نشده است.

پيگيري كرديد كه چرا پرداخت نكرده‌اند؟

حقيقتش را بخواهيد هنوز پيگيري نكردم چون منصور عاشق استقلال بود و مي‌خواهم روحش در آرامش باشد. او استقلال را دوست داشت بنابراين نبايد با باشگاه محبوبش وارد درگيري شويم.

واكنش علي و عسل، فرزندان‌تان در اين مدت چه بوده است؟ توانسته‌اند با غم دوري از پدرشان كنار بيايند؟

به هر حال اين مصيبت بزرگي است كه ما پشت سر گذاشته‌ايم. غم اين مصيبت يك طرف و تلاش براي كنار آمدن با آن يك طرف ماجراست. به هر حال ما تلاش مي‌كنيم كه باور كنيم منصور ديگر در بين ما نيست. به هر حال زندگي بايد بگذرد و ما سعي مي‌كنيم با آن كنار بياييم.

در این مدت چه كسانی يار شما، براي كنار آمدن با درگذشت آن مرحوم بودند؟

من فكر مي‌كنم اهالی رسانه‌در اين مدت بيش از سايرين به ياد منصور بودند واز عمق وجود از آن‌ها تشكر مي‌كنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شجاعی: نمي‌خواهم شكايت كنم چون پورحيدري عاشق استقلال بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..