تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 6 در رنگ سفید و با قیمتی بالاتر خارج از چین به فروش می‌رسد

نوکیا پس از سال‌ها بالاخره به دنیای گوشی‌های هوشمند بازگشت. حال گفته می‌شود گوشی نوکیا ۶ در رنگ سفید به‌زودی در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند نوکیا ۶ به‌شدت در چین مورد استقبال قرار گرفته است؛ چراکه به‌تازگی بیش از ۱.۴ میلیون‌ نفر برای خرید آن ثبت نام کرده‌اند. این موضوع نشان از تمایل زیاد کاربران برای خرید این محصول دارد. تمام موجودی این گوشی در اولین فروش فوری آن، در کمتر از یک دقیقه به اتمام رسید و انتظار می‌رود در روز ۲۶ فوریه (۸ اسفند) و دومین فروش فوری نوکیا ۶ مجددا همین روند تکرار شود.

متأسفانه راه دیگری وجود ندارد که بگوییم چه تعداد گوشی هوشمند نوکیا ۶ به فروش رسیده و کمپانی HMD Global نیز در این زمینه هیچ آمار و ارقامی بیان نکرده است. خبر خوب این است که گوشی یادشده احتمالا به‌زودی در خارج از مرزهای کشور چین نیز به فروش خواهد رسید.

nokia 6

ظاهرا یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشان در فیلیپین از تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند) فروش گوشی هوشمند مورد بحث را آغاز خواهد کرد. علاوه بر این، گفته می‌شود نوکیا ۶ توسط Lazada در فیلیپین فقط در رنگ سفید فروخته خواهد شد. این در حالی است که اوایل ماه جاری که نوکیا ۶ برای اولین بار معرفی شد، خبری از مدل سفیدرنگ این گوشی نبود. البته Lazada این محصول را با قیمت ارزان عرضه نخواهد کرد. گوشی هوشمند نوکیا ۶ از طریق وب‌سایت JD.com با قیمت ۲۴۵ دلار در دسترس مشتریان قرار گرفت، ولی در فیلیپین قیمت این دستگاه کمتر از ۳۷۰ دلار نخواهد بود.

ظاهرا فقط مدل سفید‌رنگ این گوشی در دسترس خواهد بود و البته پس از پرداخت هزینه‌، گوشی به‌صورت رایگان برای خریدار ارسال خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 6 در رنگ سفید و با قیمتی بالاتر خارج از چین به فروش می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..