تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ درصدد کاهش نقش آمریکا در سازمان‌ ملل

کد خبر: ۴۶۸۷۹۴

۱۷۳  بازدید

رئیس‌جمهور آمریکا در حال تهیه چند فرمان اجرایی برای کاهش محسوس نقش آمریکا در سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی است.

خبرگزاری فارس: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در حال آماده‌سازی دو فرمان اجرایی است که گفته می‌شود نقش آمریکا در سازمان ملل متحد و سایر سازمان‌های بین‌المللی را به نحو محسوسی کاهش می‌دهد؛ تصمیم‌های جدید همچنین آغازگر فرایندی برای بررسی برخی از قراردادهای چندجانبه و ابطال آنها خواهد بود.

بر اساس پیش‌نویس یک فرمان اجرایی، آمریکا قصد دارد حمایت مالی خود از شماری از آژانس‌ها و برنامه‌های سازمان ملل را قطع کند.

آژانس‌ها و برنامه‌هایی که به فلسطین عضویت کامل دهند، از سقط جنین حمایت کنند یا تحریم‌های ایران و کره شمالی را تضعیف کنند، با قطع حمایت مالی آمریکا مواجه می‌شوند.

ضمنا بر اساس این فرمان، حمایت مالی آمریکا از سازمان ملل در مجموع ۴۰% کاهش می‌یابد.

فرمان اجرایی دوم هم خواهان بازبینی و بررسی مجدد تمام پیمان‌هایی است که آمریکا در آن‌ها عضو هستند و ارتباطی با امنیت ملی و تجارت ندارند.

نیویورک تایمز نوشته است که در هر دو سند تردیدهایی وجود دارد و تعاریف به طور کامل مشخص نیستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ درصدد کاهش نقش آمریکا در سازمان‌ ملل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..