تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش نیروی پرستار باعث بهبود سلامت بیماران می‌شود/ کمبود پرستار در بیمارستان های مراغه

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مراغه، گفت: کمبود پرستار در بیمارستان های مراغه مانع ارائه خدمات مناسب به بیماران می شود.

وی با اشاره به اینکه اولین بیمارستان مراغه در سال ۱۳۰۴ ساخته شده است، اظهار داشت: در بیمارستان های مراغه هر ۱۰ الی ۱۲ بیمار یک پرستار داشته که این عامل مانع مراقبت مناسب و ارایه خدمات بهتر به آنان می شود.

اعلایی با بیان اینکه افزایش نیروی پرستاری باعث کاهش ناملایمات و نابسامانی های مردمی می‌شود، تاکید کرد: تربیت نیروی پرستار و بکارگیری آنان در بیمارستان ها باعث بهبود سلامت مردم و ارایه خدمات بهتر به بیماران می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مراغه با بیان اینکه این دانشگاه ها بر اساس منطقه آمایشی و در قالب سیاست های وزارت خانه و شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می کنند، تصریح کرد: گسترش 10 رشته در شاخه های علوم پزشکی باعث راه اندازی چند دانشکده و افزایش جذب دانشجو در مراغه شده است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون دانشگاه مراغه دارای 650 دانشجو است، بیان کرد: مسئولان دانشگاه جهت بهبود کیفیت کلاس های دانشگاهی، آموزش ها و افزایش هیئت علمی و دانشجویان باید نظارت بر عملکرد و فعالیت های دانشگاه را  افزایش دهد.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش نیروی پرستار باعث بهبود سلامت بیماران می‌شود/ کمبود پرستار در بیمارستان های مراغه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..