تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رائول کاسترو خطاب به ترامپ: حاکمیت و استقلال کوبا باید محترم شمرده شود

'رائول کاسترو' رئیس جمهوری کوبا چهارشنبه شب اعلام کرد: دولت جدید آمریکا باید حاکمیت و استقلال کوبا را محترم شمارد.

 کاسترو روز چهارشنبه در نشست رهبران آمریکای لاتین و حوزه دریای کارائیب،با بیان این مطلب افزود: کوبا وآمریکا می توانند در چارچوب رفتار درست و مبتنی بر دو اصل احترام به تفاوت های موجود و نیز تامین منافع دو کشور، با یکدیگر همکاری کنند.

کاسترو تصریح کرد: حاکمیت و استقلال کوبا باید محفوظ بماند.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه، تهدید کرده بود در صورتی که کوبا توافق بهتری با ایالات متحده امضا نکند، به توافق با هاوانا پایان خواهد داد.

روابط واشنگتن و هاوانا در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا که زمامداری وی اول بهمن ماه پایان یافت، پس از حدود نیم قرن تنش و تیرگی، بهبود قابل توجهی یافت.

ترامپ که این روزها، موضع گیری هایش درباره مسائل مختلف جهانی موجی از نگرانی ها را در جامعه جهانی به همراه داشته است، رهبر فقید کوبا را 'دیکتاتوری وحشی' خواند.

ترامپ در دومین واکنش به درگذشت فیدل کاسترو گفت: 'فیدل کاسترو یک دیکتاتور وحشی بود که بیش از شش دهه مردم کشورش را سرکوب کرد.'

ترامپ افزود: میراث حکومت کاسترو برای مردم کوبا چیزی جز فقر، فلاکت، بدبختی، جوخه اعدام و تبعید نبود و مردم کوبا در این سال ها، دشواری های زیادی متحمل شدند.

رئیس جمهوری جدید آمریکا بدون توضیح درباره سیاست های دولت آینده خود در قبال کوبا تاکید کرده بود که تمام تلاش خود را برای آزادی مردم کوبا به کار خواهد بست.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رائول کاسترو خطاب به ترامپ: حاکمیت و استقلال کوبا باید محترم شمرده شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..