تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات دقیق و جامع از مشکلات ایمنی شهر قم نداریم/خطر در کمین اصناف و بازار قم

عباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم،‌ با اشاره به وجود مشکلات جدی در ایمنی اصناف به‌ویژه بازار و مجتمع‌های تجاری اظهار داشت: بر اساس بازدیدهای به‌عمل‌آمده امکانات ایمنی در بازار و مجتمع‌های تجاری در حد صفر است که در صورت بروز هر حادثه‌ای خطرات زیادی متوجه مردم می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه ضعف و مشکل در ایمنی اصناف و بازار می‌تواند کل بازار را در معرض خطر قرار دهد عنوان کرد: یکی از راه‌های پیشگیرانه آموزش ایمنی به اصناف است.

وی بابیان اینکه اصناف برای تأمین خود باید درخواست کنند خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که مشکلات ایمنی را رفع کنیم از همین رو لازم است اصناف به دنبال تأمین ایمنی باشند.

جعفری از کمبود امکانات ایمنی در پاساژ حجت هشدار داد و گفت: در این پاساژ تعداد کپسول‌های آتش‌نشانی به 10 عدد هم نمی‌رسد از همین رو لازم است اصناف برای افزایش ایمنی خود پیگیر باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با انتقاد از نبود اطلاعات دقیق و جامع از مشکلات ایمنی شهر عنوان کرد: در چنین شرایطی نیروهای ایمنی باید در شرایطی وارد عمل شوند که اطلاعات دقیقی در اختیار آتش‌نشانی و متولیان ایمنی شهر نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات دقیق و جامع از مشکلات ایمنی شهر قم نداریم/خطر در کمین اصناف و بازار قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..