تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضوابط ممنوعیت خمیر مرغ پابرجاست

به گزارش خبرگزاری مهر،  مهندس سمیره صباح درباره ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی، افزود: به رغم اظهار نظرهایی که شنیده می شود سازمان غذا و دارو در این باره هیچ تصمیم یا اظهار نظر تازه ای نداشته است.

وی گفت: بخشنامه مذکور کماکان به قوت خود باقی بوده و توسط شرکت ها و کارخانجات تولید کننده این قبیل فرآورده ها لازم الاجرا است.

صباح خاطر نشان کرد: همانگونه که بارها نیز اشاره کرده ایم تا زمانی که امر سلامت کامل این فرآورده ها بر ما مشتبه نشود حرف ما همان حرف های گذشته است و ضوابط همچنان باقی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضوابط ممنوعیت خمیر مرغ پابرجاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..