تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلوپ: تصمیم‌های داور به ضرر لیورپول بود

کد خبر: ۴۶۸۷۱۷

۶۵۳  بازدید

سرمربی لیورپول از اشتباهات داور و وزش باد به عنوان دلایل حذف تیمش از جام اتحادیه نام برده است.

وبسایت نود: یورگن کلوپ پس از شکست ۰-۱ لیورپول مقابل ساوتهمپتون و باز ماندن این تیم از رسیدن به فینال جام اتحادیه ضمن انتقاد از داور بازی عنوان کرده از نمایش تیمش رضایت دارد اما آن ها از فرصت هایشان استفاده نکردند.

کلوپ پس از بازی به شبکه Sky Sports گفت:

ساوتهمپتون در هر دو بازی رفت و برگشت پیروز شد و شایسته صعود به فینال بود. ما خیلی خوب کار کردیم. در نیمه اول کارمان سخت بود چون باد شدیدی می وزید و کنترل شرایط سخت بود. در چند صحنه بازیکنان ما به خاطر باد نتوانستند توپ را نگه دارند. کار تیمی که می خواست در این شرایط فوتبال بازی کند سخت بود. فصل پیش زمانی که به باد اشاره کردم خیلی ها خندیدند اما امشب دیدید که واقعا بازی کردن در این شرایط سخت بود.

کلوپ: تصمیم‌های داور به ضرر لیورپول بود

اما در نیمه دوم بیشتر از این نمی توانستیم موقعیت خلق کنیم. توپ و میدان در دست ما بود. باید ریسک می کردیم اما ریسک زیاد به سود حریف می شود. هفت موقعیت خوب گلزنی داشتیم. باید برای صعود گل بزنید اما ما در این کار موفق نشدیم و حذف شدیم. از عملکرد تیم راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم.

کلوپ همچنین درباره بر هم خوردن تعادل دیووک اوریگی در محوطه جریمه ساوتهمپتون در دقایق پایانی بازی و گل این تیم گفت:

داور خطای هند شین لانگ را ندید و در بازی های بزرگ این اتفاقات تعیین کننده است. اگر می توانستیم صدای سوت داور را بشنویم خیلی خوب می شد. نمی دانم این اتفاق چند بار در این فصل رخ داده است. مقابل منچستریونایتد گل آفساید واضح این تیم مردود اعلام نشد اما هیچ کس حرفی نزد. امشب هم پنالتی ما گرفته نشد اما باز هم کسی چیزی نمی گوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلوپ: تصمیم‌های داور به ضرر لیورپول بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..