تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو : دوست ندارم با مسی مقایسه شوم

به گزارش افکارنیوز،

رونالدو گفت: درباره مقایسه همیشگی من با لیونل مسی باید بگویم این بخشی از تجارت است و خیلی ها از این کار پول در میارند. من فکر نمی کنم شما بتوانید همه چیز را با هم مقایسه کنید. کریستیانو کریستیانو است و مسی، مسی. ما هر دو بازیکن بزرگی هستیم و فردی و تیمی عناوین و افتخاراتمان همه چیز را نشان می دهد. مسی تلاش می کند بهترین عملکردش را برای تیمش به نمایش بگذارد و من هم همین طور. ما رقیب هستیم چون در باشگاه های رقیب بازی می کنیم، اما هنگامی که ما همدیگر را می بینیم احترام متقابل است. من دوست ندارم مقایسه شوم چون کلمه ای برای من وجود ندارد، مسی و من دو نفر مختلف هستیم، دو نفر که هر کدام کار خودش را می کند و او قابل مقایسه با من نیست. آنها حتی بچه های ما را هم با هم مقایسه می کنند، در مدرسه و این که کدام سریع تر یا باهوش تر هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو : دوست ندارم با مسی مقایسه شوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..