تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار روسای فدراسیون های وزنه برداری ایران و کوبا

به گزارش ایرنا ، در این دیدار که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت، دو طرف درخصوص آخرین وضعیت رشته وزنه برداری، نحوه همکاری های آتی دو فدراسیون، شرکت متقابل در رویدادهای ورزشی دو و چند جانبه و تبادل مربی و برگزاری اردوهای مشترک بحث و تبادل نظر نمودند.
مرادی ضمن استقبال از دعوت همتای کوبایی برای شرکت ایران در مسابقات بین المللی وزنه برداری جام یادبود «مانوئل سوارز» در کوبا در فروردین ماه سال 1396 و دعوت متقابل از کوبا برای شرکت در مسابقات بین المللی جام فجر در اسفند ماه سالجاری، بر سابقه درخشان هاوانا در این رشته ورزشی تاکید و از آمادگی فدراسیون وزنه برداری ایران برای کمک به ارتقاء ورزش وزنه برداری کوبا خبرداد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران همچنین از اردوی تیم ملی بزرگسالان کوبا که خود را برای تورنمت بین المللی سوارز در هاوانا آماده می کند، با مربیان و ورزشکاران حاضر در این اردو دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در ادامه این سفر، هاوانا را به مقصد سانتادومینیگو، پایتخت کشور دومنیکن برای رایزنی و گفت و گو با «ویلیام اوسوناف» رئیس کنفدراسیون جهانی وزنه برداری از جمهوری دومنیکن و شرکت در نشستی با حضور روسای فدراسیون های وزنه برداری دیگر کشورها و مناطق جغرافیایی ترک کرد.
شبک **اروپام *5*491**1917**انتشار دهنده :سید محمدباقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار روسای فدراسیون های وزنه برداری ایران و کوبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..