تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان برگزاری چهلم ارتحال «آیت الله واعظ زاده»

کد خبر: ۴۶۸۷۰۴

۲۰۷۴  بازدید

مراسم چهلمین روز درگذشت عالم ربانی «آیت‌الله محمد واعظ‌زاده خراسانی» در مشهد برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مراسم چهلمین روز درگذشت عالم ربانی «آیت‌الله محمد واعظ‌زاده خراسانی» در مشهد برگزار می‌شود.

این مراسم روز جمعه (۸ بهمن) در حسینیه نصرت، خیابان دکتری (ابن سینا) از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح برگزار خواهد شد.

این عالم ربانی متولد ۲۵ خرداد سال ۱۳۰۴ در مشهد، از خانواده‌ای روحانی با سابقه وعظ و خطابه، اولین دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بود که در راستای همین عنوان و ایجاد وحدت در مقابل دشمنان گام های استواری برداشت.

زمان برگزاری چهلم ارتحال «آیت الله واعظ زاده»

این عالم دانش‌آموخته حوزه علمیه مشهد، نجف و قم بود که افتخار شاگردی بزرگانی همچون امام خمینی(ره)، سیدحسین طباطبایی، شیخ هاشم و شیخ مجتبی قزوینی را داشت. داماد سید میرزا هاشم میردامادی از سال ۱۳۱۸ تا ۱۳۲۱ در نجف مشغول به تحصیل بود و پس از آن تا سال ۱۳۲۹ در مسجد گوهرشاد مشهد و در ادامه با مراجعه به قم در آنجا به کسب علم و فیض اشتغال داشت. و سال ۱۳۳۹ به مشهد برگشت و در حوزه و دانشگاه به تدریس و تألیف پرداخت.

آیت الله محمد واعظ زاده خراسانی منادی وحدت در بین مذاهب اسلامی صبح ۲۸ آذرماه در اثر کهولت سن در مشهد دارفانی را وداع گفت. پیکر این عالم بزرگوار پس از تشییع و اقامه نماز از سوی آیت‌الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دارالعباده حرم مطهر امام هشتم(ع) به خاک سپرده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان برگزاری چهلم ارتحال «آیت الله واعظ زاده»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..