تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش آلمان به شهرک سازی صهیونیست ها

کد خبر: ۴۶۸۷۰۳

۹۲۰  بازدید

سخنگوی وزارت خارجی آلمان امروز طی سخنانی ضمن محکوم کردن تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت واحدهای بیشتر در سرزمین های اشغالی، این اقدام را منافی روند سازش دانست.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، دولت آلمان در اقدامی کم سابقه تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن در سرزمین های اشغالی کرانه باختری را به شدت محکوم کرده و این کار صهیونیست ها را مغایر با گفتگوهای سازش دانست.

«مارتین شیفر»، سخنگوی وزارت خارجه آلمان در این خصوص گفت که دولت کشورش شک دارد که آیا رژیم صهیونیستی هنوز به دستیابی به توافق به عنوان هدف اصلی خود در مناطق مورد سکونت فلسطینیان می نگرد یا خیر.

وی همچنین در ادامه سخنان خود تاکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی به دنبال فاصله گرفتن از این هدف باشد، مبنای تمامی فرآیند سازش خاورمیانه زیر سوال خواهد رفت.

اتحادیه اروپا نیز در همین راستا اعلام کرده که طرح های ساخت و ساز صهیونیست ها شانس دستیابی به سازش با فلسطینیان را زیر سوال می برد.

گفتنی است «نتانیاهو» پیشتر در این خصوص به وزرای خود گفته بود: ما می توانیم هر چه تعداد (ساختمان) در هر نقطه که اراده کنیم بسازیم.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش آلمان به شهرک سازی صهیونیست ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..