تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه برنج هندی 3800 تومانی

کد خبر: ۴۶۸۷۰۰

۱۵۸۶  بازدید

قائم مقام معاون بازرگانی و صنایع وزارت جهاد کشاورزی گفت:با تصمیم اخیر کارگروه تنظیم بازار برای رفاه مردم،برنج با کیفیت با قیمت ارزان در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف عرضه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مهدی کاظم نژاد اظهار کرد:به منظور رفاه مردم، برنج هندی باکیفیت با قیمت هر کیلوگرم 3800 تومان و برنج اروگوئه ای با قیمت هر کیلوگرم 2600 تومان در فروشکاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری و همچنین اصنافی که وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی کند، عرضه می‌شود.

قائم مقام معاون بازرگانی و صنایع وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که در فصل برداشت برنج، دولت با وضع تعرفه و ممنوعیت واردات، از تولیدکنندگان حمایت می کند،خاطرنشان کرد: با توجه به تولید 2.2 میلیون تولید برنج ایرانی و برای تامین کسری تولید داخلی در پایان فصل برداشت، برنج با کیفیت خارجی تامین شده و با قیمت ارزان به منظور حمایت از مصرف کنندگان در فروشگاه هایی که امکان پایش از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان وجود داشته باشد، عرضه می شود.

وی تصریح کرد: انتظار می رود با عرضه برنج باکیفیت و ارزان قیمت،بهای این محصول در بازار کاهش یابد و قیمت این محصول در ایام شب عید در بازار کنترل شود.

کاظم نژاد با اشاره به تصمیم کارگروه تنظیم بازار برای عرضه شکر با قیمت هر کیلوگرم 3200 تومان و همچنین عرضه هر بسته کره 100 گرمی به قیمت 2900 تومان،گفت: شرکت بازرگانی دولتی موظف شده تا پنج هزارتن کره برای توزیع در فروشگاه های زنجیره ای تامین کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه برنج هندی 3800 تومانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..