تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افراد انقلابی در هیئت مؤسس دانشگاه آزاد عضو شوند/در دور جدید باید شفافیت مالی ایجاد شود

وحید شورابی دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به انتصاب علی اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: آقای ولایتی شخصیتی علمی است که قطعاً با این انتصاب موجب پیشرفت علمی دانشگاه آزاد خواهد شد و امیدواریم مسائل حاشیه‌ای و سیاسی در این دانشگاه که در گذشته وجود داشت به مسائل علمی تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه در این برهه باید اعضای هیئت مؤسس دانشگاه آزاد تکمیل شوند، ادامه داد: در دور جدید باید نیروهای متخصص علمی و انقلابی به مجموعه هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اضافه شوند.

دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به لزوم افزایش اختیارات هیئت‌امنای استانی دانشگاه آزاد، افزود: ما در هیئت‌امنای استان‌های دانشگاه آزاد نیروهای فرهیخته و علمی داریم، لذا باید از دخالت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در این واحدها کاسته شود.

شورابی با اشاره به لزوم شفافیت مالی در دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: پول و سرمایه وسیع در دانشگاه آزاد در حال گردش است که آن را به یک بنگاه اقتصادی بزرگ تبدیل کرده، لذا باید در آن شفافیت مالی وجود داشته باشد، زیرا در جایی که شفافیت مالی وجود ندارد، فساد اقتصادی بروز می‌کند.

وی با اشاره به بهبود نحوه انتصاب افراد در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد، تصریح کرد: باید در دانشگاه آزاد انتصاب‌های ضابطه‌مند جایگزین انتصاب‌های رابطه‌مند در سطح واحدها و سازمان مرکزی این دانشگاه شود و فضای رئیس و مرئوسی به طور کلی از بین برود.

دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به فعالیت دانشگاه آزاد در زمان انتخابات، گفت: با انتصاب رئیس جدید هیئت مؤسس باید مراقب بود که از منابع دانشگاه آزاد در انتخابات و در جهت سیاسی کاری برخی احزاب خاص استفاده نشود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افراد انقلابی در هیئت مؤسس دانشگاه آزاد عضو شوند/در دور جدید باید شفافیت مالی ایجاد شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..