تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیگر داوران خطای مدافعان روی طارمی را نمی گیرند !

مهدی طارمی، مهاجم گلزن پرسپولیس، عادل فردوسیپور را دوست دارد. خیلی هم دوست دارد! زمانی كه به برنامه تلویزیونی 90 دعوت شد برخیها به ستاره بوشهری گفتند: «به این برنامه نرو... شگون ندارد و مصدوم میشوی!»

اما طارمی به حرف كسی گوش نكرد. به 90 رفت و اتفاقاً بعد از آن گل هم زد تا ثابت كند این برنامه برای فوتبالیست‌ها بدیمن نیست. مهاجم گلزن پرسپولیس به این هم بسنده نكرد و بعدها به احمد نوراللهی، دوست و همبازیاش، توصیه كرد به برنامه عادل فردوسی پور برود. میدانید چرا؟ مهدی طارمی، مجری- تهیه‌كننده برنامه 90 را دوست دارد و همین علاقه قلبی باعث شده طی روزهای گذشته حرفی علیه عادل فردوسی پور نزند!
خاطرتان باشد بعد از همان برنامه 90 و آنالیز پنالتی های مهدی طارمی دیگر داوران خطای مدافعان حریف روی این مهاجم را پنالتی نمیگیرند كه این موضوع به معضلی برای پرسپولیس و برانكو تبدیل شده است. بر همین اساس خیلی ها به مهدی طارمی پیشنهاد دادند حرفی بزند و برنامه 90 را عامل اصلی نادیده گرفتن پنالتی هایش از سوی داوران معرفی كند ولی این بازیكن چنین نكرد. مهدی طارمی در بازی با فولاد خوزستان و به ویژه همین مسابقه دوشنبه برابر گسترش فولاد تبریز از شدت ناراحتی و نادیده گرفتن 3 پنالتیاش به مرز انفجار رسید اما حرفی علیه آنالیز برنامه 90 و عادل فردوسی پور نزد. او آن‌قدر سكوت كرد كه بالاخره خود فردوسی پور به حرف آمد و در برنامه دوشنبه شب گذشته ضمن دلجویی از مهدی طارمی گفت: «ما برای طارمی بنده خدا یك آیتم رفتیم و حالا دیگر داوران برای او پنالتی نمیگیرند. ما نگفتیم طارمی داوران را فریب میدهد بلكه گفتیم در این زمینه مهارت دارد و بهتر است خطای واضح مدافعان روی این مهاجم را پنالتی بگیرند و…»
آیا به نظر شما همان داورانی كه به خاطر برنامه 90 خطای مدافعان حریف روی مهدی طارمی را پنالتی نمی گیرند، با دیدن برنامه اخیر عادل فردوسی پور تغییری در رویه خود ایجاد می كنند؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیگر داوران خطای مدافعان روی طارمی را نمی گیرند !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..