تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جباروف،آندو و چشمى بازيكنان ما هستند/اميدوارم مشكل محروميت ها به زودى حل شود

سرپرست تيم استقلال گفت:جباروف،آندو و چشمى بازیکنان استقلال هستند و اميدوارم مشكل محروميت این باشگاه هرچه سریعتر رفع شود.

عبدالهى :جپاروف ،آندو و چشمى بازيكنان ما هستند /اميدوارم مشكل محروميت ها به زودى حل شودنصراله عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرين وضعيت محروميت باشگاه استقلال گفت: در ابتدا بايد بگويم كه مسئولان باشگاه پيگير رفع محروميت هستند و براى حل اين مسئله دست به كار شدند و حتى امروز هم رایزنی هایی انجام شد و چند گروه به دنبال حل مشکل ایجاد شده هستند. اميدوارم اين موضوع هر چه سریعتر رفع شود.

وی درباره وضعيت جباروف و اينكه شنيده مى شود تراكتورسازى خواهان اين بازيكن است توضيح داد: با جباروف صحبت های لازم را انجام داده ایم و بايد بگويم جباروف، تيموريان و چشمى بازيكنان ما هستند و اميدوارم با رفع محروميت ها اين ٣ بازيكن براى استقلال بازى كنند.باز هم مى گويم جپاروف مال ماست و او در استقلال مى ماند.

همه امیدواریم مشکل تیم حل شود و جباروف و آندو مشکلی برای همراهی تیم نداشته باشند.

عبدالهى درباره آخرین وضعیت فرشید باقری گفت: با اين بازيكن صحبت شده و کادر فنی هم به او نیاز دارند. باقرى بازيكن خوبى است و در استقلال به بازى خود ادامه مى دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جباروف،آندو و چشمى بازيكنان ما هستند/اميدوارم مشكل محروميت ها به زودى حل شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..