تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک برزیلی خیال هواداران لیورپول را راحت کرد

به گزارش افکارنیوز،

 باشگاه لیورپول به هدف خود برای حفظ فیلیپه کوتینیو در آنفیلد  رسید و با این بازیکن برزیلی قراردادی طولانی مدت بست.

طبق اعلام منابع سایت ESPN، قرارداد جدید کوتینیو 5 ساله است که تا پایان ماه ژوئن سال 2022 اعتبار خواهد داشت. برای این قرارداد رقمی به عنوان غرامت فسخ در نظر گرفته نشده است اما ظاهراً لیورپول حقوق بازیکن 24 ساله‌اش را به 150 هزار پوند در هفته افزایش داده است که در این صورت او به پردرآمدترین بازیکن لیورپول تبدیل می‌شود.

تمدید قرارداد کوتینیو با لیورپول در شرایطی صورت گرفته است که تا چندی پیش گفته می‌شد باشگاه بارسلونا تمایل فراوانی به جذب این بازیکن 24 ساله دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک برزیلی خیال هواداران لیورپول را راحت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..