تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین تخلف ناوگان مسافربری چیست؟

به گزارش افکارنیوز،

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: مهمترین تخلف رانندگان، تجاوز از سرعت مطمئنه و ورود غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک بیشترین تخلف ناوگان مسافربری شهری است.

سرهنگ احمد کرمی اسد گفت: تخلف دوم این ناوگان که از بیشترین فراوانی برخوردار است تجاوز از سرعت مطمئنه اعلام شده که منجر به تصادفات جلو به عقب خودرو و ایجاد ترافیک های ممتد در خیابان می شود.

وی گفت: اصلا زیبنده ناوگان مسافربری نیست که رتبه تخلفاتشان چنین تخلفی باشد چرا که مسئول امنیت جان عده زیادی از هموطنان هستند.

کرمی اسد ادامه داد: پلیس راهور با جدیت بیشتری تخلفات رانندگان سیستم حمل و نقل شهری را زیر نظر دارد و رانندگان متخلف با نمره منفی روبرو می شوند.

به گفته وی تخلفات این رانندگان استفاده نکردن از کمربند ایمنی و تجاوز به گذرگاه عابر پیاده در رده های سوم و چهارم اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین تخلف ناوگان مسافربری چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..