تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ترامپ» دستور ساخت دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز،‌ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در چارچوب برنامه های گسترده خود با هدف کاهش مهاجرت و ارتقای امنیت ملی دستورالعمل احداث یک دیوار در امتداد مرز مشترک آمریکا- مکزیک را امضا کرد.

ترامپ روز چهارشنبه در مصاحبه ای با شبکه خبری «اِی بی سی» گفت که ساخت دیوار در امتداد مرز آمریکا- مکزیک ظرف چندماه آینده آغاز خواهد شد و مکزیک «صد درصد» هزینه های احداث این دیوار را به آمریکا بازپرداخت خواهد کرد.

«دونالد ترامپ» که جمعه هفته گذشته زمام امور کاخ سفید را در دست گرفت، امضای دستورات اجرایی را در روز چهارشنبه در وزارت امنیت داخلی آغاز کرد. یکی از این دستورات اجرایی، طرح تقویت نیروهایی است که مهاجرت غیرقانونی را کنترل می کنند.

طبق اظهارات «شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری، دولت آمریکا همچنین درصدد پایان دادن به فعالیت «شهرهای پناهگاه» است؛ شهرهایی که با اتخاذ سیاست حفاظت از مهاجران غیرقانونی، به مأمنی برای این دسته از مهاجران تبدیل شده اند.

در همین راستا، ترامپ به دولت فدرال دستور خواهد داد که به منظور عدم ارائه بودجه های معین به این گروه از شهرها که از قوانین مهاجرتی فدرال سرپیچی می کنند، راه حلهای لازم را بیابند.

گفتنی است که سه شنبه شب، ترامپ در یک پیام توئیتری از تحقق زودهنگام وعده انتخاباتی خود مبنی بر ساخت یک دیوار ۳۲۰۰ کیلومتری در مرز مشترک آمریکا- مکزیک خبر داد. به رغم اظهارات ترامپ در خصوص وادار ساختن دولت مکزیک به پرداخت هزینه ساخت این دیوار، مقامات مکزیکی با ایده مذکور قاطعانه مخالفت کرده اند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ترامپ» دستور ساخت دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک را صادر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..