تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : طرز تهیه صبحانه قارچ و گوشت با تخم مرغ

وب سایت سوران: صبحانه مهم ترین وعده غذایی در روز محسوب می شود، قرار نیست همیشه نان و پنیر و کره و لبنیات برای صبحانه اماده کنیم. گاهی می توان با درست کردن خوشمزه ای، حسابی از خودمان اول صبح پذیرایی کنیم.

مواد لازم:

قارچ (پورتبلو،‌ ساقه جدا شده، یا قارچ معمولی درشت)  ۸ عدد
نمک طبق ذائقه
روغن زیتون  ۱ قاشق سوپخوری
فلفل طبق ذائقه
تخم مرغ  ۸ عدد
پنیر رومانو (تازه رنده شده) نصف فنجان
گوشت (قلوه گاه گوشفندی) ۸ برش گرد (۴۰۰گرم)

طرز تهیه صبحانه قارچ و گوشت

طرز تهیه:

۱. فر را با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت (۲۰۴ درجه سانتی گراد) داغ کنید. کف یک سینی فر را با فویل آلومینیومی نچسب بپوشانید. کلاه قارچ های پورتوبلو را با ملایمت با یک حوله ی کاغذی نم دار پاک کنید سپس به صورتی که سمت دکمه دار آن رو به بالا باشد داخل سینی فر بچینید. روی آنها با قلم مو کمی روغن زیتون بمالید و نمک و فلفل بپاشید.

طرز تهیه صبحانه قارچ و گوشت

۲. سینی را داخل فر قرار دهید و ۱۰ دقیقه قارچ ها را بریانی کنید. قارچ ها را برگردانید و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دیگر بریانی کنید تا نرم و قهوه ای شوند. از فر بیرون بیاورید و دوباره برگردانید به صورتی که سمت دکمه دار آن رو به بالا باشد. نیمی از پنیر رومانو را روی آنها بپاشید و کنار بگذارید.

۳. حالا وقت پختن تخم مرغ هاست. آنها را طبق سلیقه ی خود نیمرو کنید اما پیشنهاد می کنم جوری درستشان کنید که زرده کمی شل باشد.

۴. در همین زمان یک تابه ی بزرگ نچسب را روی شعله ی متوسط داغ کنید. گوشت را داخل کره سرخ کرده و در انتها به آن کمی نمک،فلفل،پودر سیر و موسیر اضافه کنید .بیکن را اضافه کنید.

حتما بخوانید :   رژیم غذایی متولدین هر ماه(1)

طرز تهیه صبحانه قارچ و گوشت

 

۵. برای سرو کردن کلاه های قارچ را داخل ۴ بشقاب بچینید. روی هر کدام یک تکه گوشت، یک تخم مرغ آماده شده و کمی پنیر رومانو قرار دهید و بلافاصله سرو کنید.

طرز تهیه صبحانه قارچ و گوشت

 

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : طرز تهیه صبحانه قارچ و گوشت با تخم مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..