تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشویق هواداران خونه به خونه برای تیم بوشهری

مهدی تارتار عصر چهارشنبه و پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر تیم خونه به خونه بابل درگفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: تماشاگران بابلی فوتبال را خیلی خوب می فهمند و به همین دلیل بدون هیچ حاشیه ای تیم ما را در آخر مسابقه تشویق کردند.
وی افزود : تیم ما در این مسابقه با تمام وجود فوتبال بازی کرد و جوانمردانه هم برابر حریف ظاهر شد و از همه این تماشاگران ممنونم.
سرمربی تیم پارس جم بوشهر گفت : خدا روشکر می کنم و به بچه های تیمم خسته نباشید می گویم، آنها برای کسب این پیروزی دربابل خیلی زحمت کشیدند تا همچین نتیجه ای رقم خورد.
وی اضافه کرد : بازیکنان ما در این مسابقه بسیار مهم برابر تیم پرمهره خونه به خونه خوب بازی کرد و پیروزی برابر این تیم نشان می دهد که همه تیم عزمشان را برای صعود و موفقیت این تیم جزم کردند.
او ادامه داد : ما در ادامه بازی های لیگ هم با همین وضعیت تلاش خواهیم کرد تا بوشهر را درفصل آینده درلیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور پس از سال ها صاحب نماینده بکنیم.
سرمربی تیم پارس جم بوشهر درخصوص داوری ' محمد ملکی' دراین دیدار هم گفت : به آقای ملکی بابت عدالتی که دراین مسابقه رعایت کرده تبریک می گویم ، او نشان داد که جای پیشرفت در داروی را دارد.
تارتار افزود : او بازی سنگینی را در زیربار فشار تماشاچیان تیم میزبان سوت زده وخوشبختانه بی نقص بوده که تاثیری در سرنوشت دو تیم نداشته است.
تیم فوتبال پارس جم بوشهر درچارچوب هفته بیست ویکم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشورعصرچهارشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برابر میزبان خود تیم خونه به خونه مازندران به برتری 2 برصفر دست یافت.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشویق هواداران خونه به خونه برای تیم بوشهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..