تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوشا به "استرومسگودست" نرو¨

سوشا به "استرومسگودست" نروژ پیوست!

ورزش > فوتبال جهان - مکانی قرار است همچنان در اروپا به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سوشا مکانی با توافق بین دو باشگاه میوندالن و استرومسگودست به صورت قرضی و تا پایان آگوست سال 2017  به تیم لیگ برتری استرومسگودست پیوست.

سوشا پس از انتقال قرضی‌اش به این تیم گفت: این فرصتی بزرگ برای من است. استرومسگودست یک تیم ریشه دار و قدرتمند در فوتبال نروژ است. از این جا به جایی خوشحال هستم. همچنین مدیر ورزشی باشگاه استرومسگودست درباره جذب دروازه سابق تیم پرسپولیس گفت:  خوشحالیم که توانستیم این قرارداد را ببندیم. ما یک دروازه‌بان سطح بالا را به خدمت گرفتیم. در شرایط کنونی به دنبال هر چه بهتر شدن سطح تیم استرومسگودست با سوشا مکانی هستیم.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوشا به "استرومسگودست" نرو¨»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..