تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین توضیحات افتخاری درباره پرونده استقلال در فیفا

 سید رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص مذاکرات این باشگاه با فیفا برای حل مشکل نقل و انتقالاتی پیش آمده، ارایه کرد. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، افتخاری در همین خصوص گفت: با هماهنگی انجام شده با ریاست محترم فدراسیون فوتبال و همین طور کمیته روابط بین الملل این فدراسیون، رایزنی ها و مکاتبات متعددی با فیفا انجام شده تا این مشکل برطرف شود.


وکلای باشگاه استقلال هم به طور جدی پیگیر این مساله هستند و امیدواریم رایی صادر شود که باعث خوشحالی هواداران استقلال شود. فدراسیون فوتبال مساله باشگاه استقلال را پیگیری می کند و ما هم به طور جدی پیگیر این مساله هستیم.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین توضیحات افتخاری درباره پرونده استقلال در فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..