تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی و تصاویر جدید محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش سارا

برچسب ها:بیوگرافی محمدرضا علیمردانی,همسر محمدرضا علیمردانی,عکسهای محمدرضا علیمردانی,دختر محمدرضا علیمردانی,خوانندگی محمدرضا علیمردانی,محمدرضا علیمردانی و همسرش,سن محمدرضا علیمردانی,ازدواج محمدرضا علیمردانی,زن محمدرضا علیمردانی,محمدرضا علیمردانی,محمدرضا علیمردانی اهل کجاست؟,سارا علیمردانی,محمدرضا علیمردانی در سریال پایتخت,محمدرضا علیمردانی متولد چه سالی است؟,زندگینامه محمدرضا علیمردانی,فرزند محمدرضا علیمردانی,بیماری حنجره محمدرضا علیمردانی,بیوگرافی بازیگران,محمدرضا علیمردانی ویکی پدیا,بیوگرافی,

 محمدرضا علیمردانی | محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش | بیوگرافی و عکس

تصاویر محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش+بیوگرافی

محمدرضا علیمردانی متولد ۱۱ خرداد ۱۳۵۵، تهران صداپیشه، خواننده و بازیگر ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و تا کنون به عنوان دوبلر بسیاری از انیمیشن‌ها فعالیت داشته‌است.

شروع فعالیت محمدرضا علیمردانی:علیمردانی در سال ۱۳۷۰ بازیگری را به شکل آکادمیک آموخت و در سال ۱۳۷۴ رسماً وارد عرصهٔ تئاتر شد.

ماجرای بیماری حنجره محمدرضا علیمردانی

علیمردانی از بدو تولد دچار بیماری ارثی لارنژیت بوده و تا ۱۴ سالگی توان حرف زدن نداشته‌است. خود او در این باره می‌گوید در حالیکه پزشکان از درمان وی ناامید شده بودند، با مطالعه سرگذشت مشابه یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می‌شود و بعد از یک ماه سکوت مطلق، درمان می‌شود.

بازیگری محمدرضا علیمردانی

علیمردانی فعالیت هنری خود را با بازیگری آغاز کرده‌است و تا کنون در بیش از ۴۰ کار تصویری دارد.علیمردانی تاکنون تیتراژ مجموعه‌های انقلاب زیبا و جهل مرکب را خوانده‌است و قصد دارد آلبومی به نام حبس نفس را هم منتشر کند.عده‌ای قطعهٔ «احوال تلخم» از وی را که تیتراژ مجموعه انقلاب زیبا بود را با صدای محسن چاوشی اشتباه گرفتند.

محمدرضا علیمردانی | محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش | بیوگرافی و عکس

صداپیشگی محمدرضا علیمردانی

وی تا کنون به عنوان صدا پیشه به جای بسیاری از شخصیت‌های مطرح کارتونی و سینمایی ایفای نقش کرده است که از این بین می‌توان به نقش شیطان در مجموعه تلویزیونی سقوط یک فرشته راوی انیمیشن‌های حیات وحش و دیرین دیرین و پویانمایی گورداله و نقش قیطون خان در برنامه کودک و نوجوان رنگین کمان (شبکۀ تهران)اشاره کرد. وی همچنین مدیر دوبلاژ انیمیشن رستم و سهراب و مبارک نیز بوده‌است.

از آخرین کارهای او می توان به مجموعه انیمیش های شهر"مون" که به سفارش سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری ساخته شده است، اشاره نمود.علیمردانی در مقطعی یکی از اعضای انجمن گویندگان جوان بوده‌است.

محمدرضا علیمردانی در برنامه های تلویزیونی

وی تا کنون چندین بار در برنامه‌های مختلف صدا و سیما از جمله ماه عسل، خندوانه و رادیو هفت حاضر شده‌است.

محمدرضا علیمردانی | محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش | بیوگرافی و عکس

همسر و دختر محمدرضا علیمردانی

محمد رضا علیمردانی با انتشار عکسی از خودش و همسرش نوشت:

هفده بهار گذشت از “روز آغاز پیوند” و اینک در آستانه ی سالروزش به یاد قلبهای پر تپشمان عشق تو را بی صدا در هستی فریاد میکشم با نجوای درونم در نیایشم پیوسته و پیوسته و پیوسته… ای عاشقانه ی هستی من، ای تو که مهرآفرینی، تو که سبب مهر و پیمانی؛ تا ابد افتخارم “برای تو بودن” است.. “تنها تو”. بانوی با صلابت و بی تکرار زندگی من سپاس که همسر و همدم و رفیق بودی و هستی؛ می ستایمت

محمدرضا علیمردانی | محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش | بیوگرافی و عکس

محمدرضا علیمردانی با انتشار این تصویر نوشت :

این اعلام خوشبختیه : من و بهترین رفیق، بانو سارا فرزند دلبندم. بانو مریم، ای بهترین همسر و ای بهترین مادر؛ ما پدر و دختر عاشق تو هستیم و وجود نازنینت رو گرامی میداریم

محمدرضا علیمردانی | محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش | بیوگرافی و عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی و تصاویر جدید محمدرضا علیمردانی و همسر و دخترش سارا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..