تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن متمرکز تکلیف 1500 دانش‌آموز دختر سمنانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، در این آئین بیش از یک هزار و 500 دانش‌آموز دختر سمنان که امسال به سن تکلیف رسیده‌اند؛ این مناسبت را جشن گرفتند.

دختران تازه به سن تکلیف رسیده سمنانی در این آئین خداوند را به مناسبت آغاز ورود آنان به سن بندگی و تکلیف شکر کردند و از خداوند خواستند تا آنان را در مسیر عبودیت یاری کند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش سمنان در حاشیه این آئین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: برگزاری آئین جشن تکلیف به‌صورت متمرکز در سمنان یکی از برنامه‌هایی است که چند سال اخیر در اولویت آموزش‌وپرورش قرارگرفته است.

علی‌اصغر حسنان اضافه کرد: برای همه دانش‌آموزان دختر حاضر در این آئین، کیف عبادت حاوی چادرنماز، سجاده و مهر و تسبیح تهیه و به آنان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری متمرکز جشن تکلیف دانش‌آموزان جزو برنامه‌های اولویت‌های آموزش‌وپرورش سمنان است بیان کرد: این مهم با تصمیم مدیران آموزش‌وپرورش استان سمنان پیش‌بینی‌شده است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش سمنان از برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر سمنانی در مدارس خبر داد و گفت: این آئین نیز در سال تحصیلی جاری در سمنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن متمرکز تکلیف 1500 دانش‌آموز دختر سمنانی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..