تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار سید حسن شکوری برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردارسید حسن شکوری و یاد بود شهدای هیئت شهدای گردان امام حسین (ع) در تبریز برگزار می شود.

شهدای گردان امام حسین (ع) در مسجد طوبی تبریز میزبان عموم خواهران و برادران در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار حسین شکوری و یاد بود شهیدان حاج عباس عبدالهی و صادق اکبری خواهد بود.

سردار سید حسن شکوری از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس و یار شهید مهدی باکری به علت عوارض ناشی از جنگ تحمیلی ۱۰ بهمن سال گذشته به جمع یاران قدیمش پیوست.

سردار شهید حسین شکوری از جانبازان دفاع مقدس، افتخار حضور ۸۴ ماه مداوم در جبهه حق علیه باطل و فرماندهی گردان رزمی لشگر ۳۱ عاشورا و فرماندهی سپاه مهاباد را در کارنامه خود داشت.

این مراسم ساعت ۱۹ هشتم بهمن ماه با سخنرانی حجت الاسلام ولایی و مدیحه سرایی حاج مرتضی طاهری، حاج مهدی خادم آذریان و حاج پدرام بهانفر  در مسجد طوبی تبریز برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار سید حسن شکوری برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..