تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش عروسکی «پرواز» در تبریز اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نویسنده و کارگردان این نمایش مهدی صالحی اقدم، عروسک گردان ها سیمین محمدعلی پور، هاله ناصردوست، نسیم خیاطی و فاطمه رنجبر هستند.

بر اساس این گزارش، موسیقی محمد ملکی اصل، ترانه سرا علی اصغر مقنی، طراح نور مهدی صالحی اقدم، طراح دکور لیلا قیطرانی و طراح عروسک فاطمه قلی زاده هستند.

گفتنی است نمایش عروسکی "پرواز" توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه شده و در جشنواره کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور درخشیده است.

شایان ذکر است نمایش عروسکی "پرواز"  از پنجم بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز پذیرای علاقه مندان به خصوص کودکان و نوجوانان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش عروسکی «پرواز» در تبریز اجرا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..