تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای شهر به ابزار افزایش مشارکت سیاسی تبدیل نشود

به گزارش خبرنگار مهر، سالار شاکر شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: دولت و مجلس مکلف شده بودند که در برنامه چهارم توسعه ملزومات مدیریت شهری را پیاده کنند که عملاً اقدامی صورت نگرفت.

وی افزود: توجه به مدیریت شهری در برنامه پنجم نیز مطرح شد اما عملاً بار دیگر اقدامی مشاهده نکردیم و اینبار در برنامه ششم نیز توجه به ملزومات مطرح شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تأکید کرد: هر چند نمایندگان مجلس و مدیران دولتی در خصوص اهمیت دمکراسی به صورت آرمان‌گرایانه صحبت می‌کنند اما در عمل به بسیاری از نظرات بی‌توجه هستند.

به گفته شاکر شورای شهر نمود خارجی داشته و به ابزار قدرتمند افزایش مشارکت سیاسی تبدیل شده است؛ در حالی که عملاً به رأی و نظر و احساسات مردمی توجهی نمی‌شود.

وی با اشاره به نامزدی ۵۰۰ نفر داوطلب در انتخابات شورای شهر اردبیل ادامه داد: هر چند این رقم قابل‌تحسین است اما متأسفانه شاهد حیف‌ومیل امکانات و در ادامه بی‌توجهی به نظرات شهروندان خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تأکید کرد: لازم است شورا با چنین وضعیت فعالیتی تعطیل شده و فعالیت خود را ادامه ندهد.

شاکر همچنین با انتقاد از اقدام یکی از کارمندان شهرداری اردبیل افزود: این فرد شخص شناخته شده است و حتی در شهرداری در محل خدمت خود حاضر نمی‌شود.

وی افزود: متأسفانه این کارمند در هفته‌های گذشته بارها به اعضای شورای شهر توهین کرده و حتی با حضور در محل شورا با الفاظ نامناسب با اعضای شورای شهر صحبت کرده است.

وی خواستار رسیدگی به عملکرد این کارمند شهرداری شد و گفت: انتظار می‌رود حراست شهرداری به وظیفه خود عمل کرده و با این کارمند برخورد جدی داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای شهر به ابزار افزایش مشارکت سیاسی تبدیل نشود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..