تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد مجلس با متخلفان در اجرای قانون شوراهای آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در صورت توجه به اجرایی نشدن قوانین شوراهای اموزش و پرورش بررسی‌های لازم برای آن در مجلس انجام می‌شود.

فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون توجه به شوراهای آموزش و پرورش و مواد این قانون اظهار داشت: این شورا به عنوان عاملی قوی در کنار آموزش و پرورش می‌تواند در دستیابی اهداف راهگشا باشد.

وی ادامه داد: این شورا در استان‌ها و شهرستان‌ها وجود داشته و رویکرد ان کمک به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کشور است و همکاری سایر نهادها را برای پیشبرد این اهداف می‌طلبد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: پرداخت مالیات‌ها عوارض شهرداری و مواردی از این قبیل می‌تواند  به مدارس کمک بزرگی کند و بخشی از مشکلات این مکان‌ها رفع می‌شود.

فلاحتی در خصوص اینکه روند پرداخت عوارض شهرداری به طور شفاف مشخص نیست گفت: تا کنون شکایت و اطلاعی در این زمینه به مجلس نرسیده و در صورتی که پیروی نکردن از قانون برای این مسئله مشخص شود حتما از طریق کمیسیون آموزش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: به طور کلی توجه به فضاهای آموزشی از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید به بهبود شرایط توجه ویژه‌ای داشت به عنوان مثال مدارس کانکسی از مواردی است که باید به آنها توجه شود و در برخی از مناطق کشور همچون منطقه قائنات، بم و زیرکوه مشکلات فضای آموزشی به چشم می‌خورد که هر چند خیرین در بهبود شرایط کمک کرده‌اند اما آموزش و پرورش نیز باید به آن توجه کند.

فلاحتی با بیان اینکه شوراهای آموزش و پرورش بخشی از مشکلات آموزش و پرورش از جمله فضاهای آموزشی را رفع می‌کند عنوان کرد: نوسازی مدارس نیز باید در جهت بهبود شرایط فعالیت کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد مجلس با متخلفان در اجرای قانون شوراهای آموزش و پرورش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..