تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش یک قاضی و 4 فرمانده خود را اعدام کرد

داعش یکی از قاضی های خود را به همراه ۴ فرمانده دیگر این گروه تکفیری، به دلیل فرار از کرانه چپ موصل اعدام کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از رای الیوم، روحیه تروریست های تکفیری داعش پس از شکست های متوالی در برابر نیروهای امنیتی عراق در شهر موصل به شدت از هم پاشیده است.
 
در همین راستا، سرهنگ «خالد الجواری» یکی از فرماندهان امنیتی عراق اعلام کرد: داعش یکی از قضات خود به همراه ۴ تن از سرکردگان این گروه تروریستی را به دلیل فرار از کرانه چپ موصل به وسیله شلیک گلوله اعدام کرد.
 
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: «علاء الدین» قاضی نظامی داعش که به «ابوحفصه» ملقب بوده است به همراه ۴ سرکرده دیگر این گروه تروریستی از محور شمالی و محور شرقی کرانه چپ موصل فرار کرده بودند و در منطقه «بادوش» در کرانه راست موصل اعدام شدند.
 
گفتنی است، روز سه شنبه حیدر العبادی نخست وزیر عراق آزادسازی کرانه چپ (شرق) موصل از چنگ تروریست های داعش را تایید کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش یک قاضی و 4 فرمانده خود را اعدام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..