تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوشا مکانی به استرومسگودست پیوست

سوشا مکانی دروازه بان سابق تیم پرسپولیس که برای تیم میوندالن نروژ بازی می کرد ،با امضای قراردادی تا 14 آگوست (24 مرداد) به تیم لیگ برتری استرومسگودست این کشور پیوست.

مکانی پس از امضای قرارداد گفت:این فرصت بسیار خوبی برای من است.استرومسگودست باشگاهی بزرگ و قدیمی در نروژ است و من به اینجا آمده ام تا به پیشرفت و بهبود تیم کمک کنم. از این که اینجا هستم خیلی خوشحالم.

سوشا افزود:آرزوی بزرگ من بازی کردن در جام جهانی 2018 روسیه است.

جاستین فلو مدیر ورزشی استرومسگودست نیز پس از امضای قرارداد با مکانی گفت: ما بسیار خوشحالیم که با مکانی به توافق رسیدیم. ما دروازه بانی بلند پرواز و پر هیجان انگیز را که سطح فنی بالایی دارد،جذب کرده ایم. اکنون امیدواریم که با جذب سوشا رو به جلو حرکت کرده و تیم بهتری بشویم.

مکانی فردا ( پنجشنبه)  اولین تمرین خود را با تیم جدیدش انجام خواهد داد.

دروازه بان ملی پوش کشورمان برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم استرومسگودست باید با اسپن بروژپترسن رقابت کند.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوشا مکانی به استرومسگودست پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..