تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی دو کروم بوک تازه از سوی ایسر و ایسوس برای استفاده در مدارس

گویا گوگل قصد دارد همکاری خود را با شرکت های شخص ثالث تولید کننده سخت افزار برای توسعه کروم بوک ها تازه ادامه دهد. چرا که امروز ایسر و ایسوس به معرفی دو کروم بوک تازه پرداختند که هر دو آن ها به نمایشگر لمسی مجهز شده اند.

لپ تاپ های تازه، «ایسر کروم بوک اسپین ۱۱» و «ایسوس کروم بوک C213» نام دارند و هر دو برای استفاده های آموزشی توسعه یافته اند. در پست اخیر گوگل، اهالی مانتین ویو اعلام نمودند که برای طراحی کروم بوک های تازه، علاوه بر همکاری با دو شرکت مذکور، از معلمان و مربیان نیز به منظور اضافه کردن ویژگی های آموزشی به این گجت ها، کمک گرفته شده است.

خوشبختانه کروم بوک های معرفی شده، هر دو به درگاه USB-C مجهز هستند و امکان شارژ دستگاه با سرعت بالا را برای کاربر فراهم می سازند. همچنین، دوربینی روی کیبورد لپ تاپ های مذکور دیده می شود که با گردش ۳۶۰ درجه نمایشگر امکان تصویر برداری را ممکن می کند.

علاوه بر این گوگل بالاخره اعلام کرده که هر دو کروم بوک تازه اش به قلم مجهز می شوند. گفتنیست که قلم مورد بحث شبیه به تمامی استایلوس های استاندارد موجود است و تفاوت چندانی با آن ها ندارد.

گفتنیست هر دو محصول با بهره گیری از تکنولوژی یادگیری ماشینی گوگل به سیستمی پیشبینی کننده مجهز شده اند که عملکرد قلم را هنگام انجام فعالیت های مختلف بهبود می بخشد. علاوه بر این، قلمی که گوگل از آن سخن به میان آورده روی بسیاری از اپلیکیشن ها قابل استفاده است و کاربران می توانند با بهره گیری از آن به انجام فعالیت های مختلف بپردازند.

هنوز تاریخ عرضه دقیق و مشخصات فنی گجت های مذکور از سوی اهالی مانتین ویو اعلام نشده است. اما گوگل اعلام کرده که کروم بوک های معرفی شده تا پایان سال ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد. همچنین به دلیل آنکه هر دو محصول شرکت های ایسر و ایسوس به منظور استفاده در مدارس توسعه یافته اند، احتمال می رود قیمت ارزانی داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی دو کروم بوک تازه از سوی ایسر و ایسوس برای استفاده در مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..