تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ترامپ» کمک مالی «اوباما» به فلسطین را لغو کرد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع بلند پایه فلسطینی اعلام کردند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا کمک‌ مالی این کشور به تشکیلات خودگردان فلسطین را لغو کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع بلند پایه فلسطینی اعلام کردند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا وعده کمک‌های مالی این کشور به تشکیلات خودگردان فلسطین را لغو کرده است.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد، ترامپ وعده کمک مالی «باراک اوباما»، رئیس جمهور سابق آمریکا به تشکیلات خودگردان را لغو کرده است.

اوباما در آخرین روز دوران ریاست جمهوری خود با اعطای کمک 221 میلیون دلار به این تشکیلات موافقت کرد.

در حال تکمیل ...

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ترامپ» کمک مالی «اوباما» به فلسطین را لغو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..