تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: از آزاد راه تهران - شمال انصراف نداده‌ایم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اعلام کرد: "طی جلسات و مذاکرات متعدد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با مسئولین ذیربط، قرارگاه آمادگی خود را برای مشارکت، طراحی و اجرای پروژه مناطق 2 و 3 آزاد راه تهران - شمال اعلام و براساس توافقات اولیه پس از انجام مطالعات و بررسی‌های فنی دقیق، بهینه‌ترین طرح مهندسی و اجرایی را برای احداث پروژه در کوتاه‌ترین زمان آماده نموده است.

متاسفانه روش و فرآیندی که شرکت آزاد راه تهران - شمال به منظور اجرای پروژه در پیش گرفته است مشکل اجرایی پروژه را بطور اساسی حل نمی‌کند و با این روش زمان اجرا طولانی‌تر خواهد شد. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) همچنان آمادگی دارد با بهره‌گیری از دانش فنی، توانمندی و ظرفیت‌های خود، آزاد راه را در حداقل زمان ممکن به اتمام برساند. لازم به ذکر است قرارگاه در سال جاری و طی مدت ده ماه، بالغ بر 51 کیلومتر حفاری تونل مترو، جاده و راه آهن، 12 کیلومتر پل‌های خاص و معادل 400 کیلومتر عملیات اجرایی مسیرسازی پروژه‌های در دست اجرا را به اتمام رسانیده است که در مقایسه با انجام پروژه آزاد راه تهران - شمالف مؤید آمادگی قرارگاه برای اتمام زود هنگام این پروژه است. "

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: از آزاد راه تهران - شمال انصراف نداده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..