تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین شناور صیادی اقیانوس‌ پیمای کشور به آب انداخته شد

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا گفت: نخستین شناور صیادی اقیانوس پیمای کشور با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال ساخته و در بوشهر به آب انداخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رحیم دهقانی بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم به آب اندازی نخستین شناور صیادی اقیانوس پیمای کشور در بوشهر با بیان اینکه این شناور دارای مزایای ویژه‌ای است اظهار داشت: شناور یاد شده قابلیت صید صنعتی در دریای عمان و اقیانوس هند دارد.

وی با بیان اینکه شناور اقیانوس پیمای صید صنعتی ترالر نیمه مکانیزه است تصریح کرد: این شناور قادر است تا اعماق 150 متر دریا و اقیانوس‌ها در هر شرایط جوی به صید و صیادی بپردازد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا با بیان اینکه شناور یاد شده ظرفیت ذخیره 220 تن ماهی دارد گفت: این شناور دارای 40 متر طول، 9.4 متر عرض و ارتفاع عرشه اصلی آن چهار متر و 40 سانتیمتر است و به انواع تجهیزات سازه‌ای سازگار با محیط زیست مجهز است.

وی با بیان اینکه این شناور در مدت هشت ماه طراحی و ساخته شده گفت: این شناور با سرمایه‌گذاری 80 میلیارد ریال ساخته شده که هزینه آن یک سوم مشابه خارجی است.

دهقانی با بیان اینکه صدرا توانایی ساخت انواع شناورها با استاندارد های بین‌المللی دارد خاطر نشان کرد: متخصصان صدرا دارای توانمندی بالایی برای ساخت انواع شناورها با توان و کاربری‌های مختلف دارند.

وی با بیان اینکه اعتماد به توان شرکت صدرا  زمینه رونق بیش از پیش جامعه فراهم می‌شود افزود: اعتماد به صدرا  هم سبب ایجاد اشتغال برای جوانان و هم سفارش‌دهندگان می‌توانند با هزینه کمتر از شناورهایی مطابق با آخرین فناوری و استاندارد جهانی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا تصریح کرد: با وجود این توانمندی‌ها، برخی از افراد شناورهای صیادی فرسوده از ژاپن وارد می‌کنند که مشکلات زیست محیطی و آلودگی‌های دریایی به دنبال دارد.

دهقانی با بیان اینکه کشورهای اندکی در دنیا قادر به طراحی وساخت این نوع کشتی‌ها که در صدرا ساخته شده هستند افزود:  ترالرها از پیشرفته ترین شناورها هستند که قابلیت صید و دریانوردی در شرایط بسیار بد جوی را دارند و کشورهای اندکی در دنیا قادر به طراحی وساخت آنها هستند.

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین شناور صیادی اقیانوس‌ پیمای کشور به آب انداخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..