تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم اوضاع جسمی رضا رشیدپور در ccu از زبان خودش

فیلم اوضاع جسمی رضا رشیدپور در ccu از زبان خودش

به گزارش ایران ناز رضا رشید پور  مجری مشهور و محبوب شبکه 3 در برنامه ” حالا خورشید ” در حال اجرای برنامه بیهوش شد و توسط همکارانش به بیمارستان منتقل گردید . رضا رشید پور، مجری تلویزیون صبح امروز در برنامه زنده از هوش رفت و روی زمین افتاد. حالا درباره اوضاع جسمانی از زبان خودش برای مردم سخن می گوید

جزئیات اوضاع جسمی رضا رشیدپور در ccu از زبان خودش

رضا رشیدپور در 54/5/18 در تهران به دنیا آمده و پس از به شهادت رسیدن پدرش که مهندس برق بود و هنگام اعزام شدن برای جمع آوری تجهیزات لشگر عاشورا به دزفول دچار قطعی نخاع می شود و در سال 76 به شهادت می رسد ، رضا تنها مرد خانه می شود و از مادر و خواهر کوچکش مراقبت می کند .

 

او در مدرسه همیشه نمونه بوده و حتی دیپلم ریاضی و فیزیک خود را با معدل 19/86 می گیرد و به طور همزمان در دو رشته ی عمران و کارگردانی به ادامه تحصیل در دانشگاه می پردازد .او در سال 82 با خانم نغمه مهرپاک آشنا می شود و با این خانم مجری در برنامه ی تصویر زندگی ازدواج می کند که حاصل این ازدواج دختر زیبایی به نام هلن می شود .

 

مطالب مرتبط:

آخرین وضع و جزئیات بیهوش شدن رضا رشیدپور در برنامه زنده + 2 فیلم

رضا رشیدپور و خاطره یک روز خلبانی او! (عکس)

قهر رضا رشیدپور علت تعطیلی یک شبکه ماهواره ای!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم اوضاع جسمی رضا رشیدپور در ccu از زبان خودش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..