تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران معمای شاه چقدر دستمزد گرفته اند؟

رضا دهقان، از دستمزدهای بازیگران معمای شاه می گوید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور روز گذشته میزبان جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون بود. دهقان بیشتر با سریال‌های تاریخی در تلویزیون شناخته می‌شود و آخرین نقش تاریخی او نیز به سریال معمای شاه و بازی در نقش رضا خان برمی‌گردد. در همین راستا صفحه اینستاگرام برنامه حالا خورشید پرسش رضا رشیدپور از جعفر دهقان درباره بالا بودن دستمزد سریال های تاریخی و توضیحات جالب این بازیگر درباره میزان دستمزدش در سریال معمای شاه را منتشر کرد.

صفحه اینستاگرام برنامه حالا خورشید نوشت:

 "جعفر دهقان،بازیگر مطرح ژانر تاریخی سینما و تلویزیون در برنامه حالا خورشید امروز گفت: علاقه ای به بازی در نقش های اتو کشیده ندارم. سختی کشیدن در کارهای تاریخی را دوست دارم یک پسر 26 ساله و یک دختر 25 ساله دارم در حادثه پلاسکو به حال خودمان گریه کردم! زمانی که اخبار این آتش سوزی را از تلویزیون میدیدم فقط گریه میکردم. خیلی سخت است کسی بخاطر من به آتش بزند و خودش در آتش بسوزد. دستمزد بازیگران سریال معمای شاه از ماهی 6 میلیون تومان شروع میشد تا بازیگری که ماهی 40 میلیون تومان حقوق می گرفت. حقوق من ماهی 16 میلیون تومان بود."

دستمزد بازیگران سریال معمای شاه دستمزد بازیگران سریال معمای شاه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران معمای شاه چقدر دستمزد گرفته اند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..