تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور به موقع آتش نشانان و نجات فردی از زیر آوار

رئیس آتش نشانی تریبت جام از ریزش سقف یک باب مغازه سوپر مارکت و گرفتار شدن فردی در زیر آوار خبر داد.

حضور به موقع آتش نشانان و نجات فردی از زیر آواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مقدم گفت : این حادثه یک نفر مصدوم و همچنین خسارت های مالی زیادی در بر داشت.
او با بیان اینکه مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان منتقل شد ، اظهار کرد: سقف این مغازه به علت فرسودگی فروریخته بود.
فرمانده آتش نشانی  از مردم خواست در حوادث مربوط به ریزش آوار به طور همزمان به شماره های 125 و 115اطلاع داده و سعی کنند واقعیت های صحنه حادثه را بازگو نمایند چرا که اپراتوری 125، با توجه به گزارشات مردمی، به محل حادثه، آمبولانس اعزام می کند.
انتهای پیام// س ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور به موقع آتش نشانان و نجات فردی از زیر آوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..