تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارت بر کالاهای سلامت‌محور، اولویت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور

نظارت بر کالاهای سلامت‌محور اولویت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیرکل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه کشور در هفتیمن جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا وارز استان در گرگان گفت: در فصل 2 قانون قاچاق کالا و ارز بر راه اندازی سامانه انبار داری کالا، سامانه ورود و خروج ارز و واردات و صادرات کالا با هدف پیشگیری از قاچاق تاکید شده است.

علی رضا ساوری افزود: علاوه بر راه اندازی این سامانه ها ، تمرکز جدی بر نظارت واردات کالاهای سلامت محور از اولویت های دیگر است.

وی ادامه داد: تعیین اولویت های کارگروه مبارزه و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز تا پایان امسال و 6 ماه بعد سال آینده و ایجاد هماهنگی و همراه سازی دستگاهها یکی از اولویت ها این جلسه بود.

وی افزود: برای جلوگیری از اقدامات پراکنده در این جلسه اولویت های هر دستگاه معرفی و بعد از تصویب در استان به ستاد مرکزی در کشور ارسال می شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان هم گفت: در نه ماه گذشته بیش از 130 میلیارد ریال کالاهای قاچاق کشف کردیم که 68 میلیارد ریال بیشتر از پارسال است.

مهدی قاسمی افزود: مشکل اساسی قاچاق کالا و ارز در گلستان راه اندازی نشدن سامانه ها از جمله انبار داری کالا است و همچنین نداشتن تشکیلات مستقل در استان برای رسیدگی به املاک تملیکی است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارت بر کالاهای سلامت‌محور، اولویت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..