تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب سرمایه گذار برای برخی از آبهای گرم معدنی شهرستان نیر

ساعت: 17:44 منتشر شده در مورخ: 1395/11/06 شناسه خبر: 1017257

مدیر آب های گرم معدنی اداره کل آب منطقه ای استان اردبیل خبر داد؛

مدیر آب های گرم معدنی اداره کل آب منطقه ای استان اردبیل از جذب سرمایه گذار برای برخی از آبهای گرم معدنی شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، جلسه بررسی مسائل ومشکلات آبهای گرم معدنی شهرستان نیر با حضور مدیر آبهای گرم معدنی آب منطقه ای استان اردبیل در محل فرمانداری تشکیل شد.
 

در این جلسه سیفی مدیر آب های گرم معدنی اداره کل آب منطقه ای استان اردبیل از جذب سرمایه گذار برای برخی از آبهای گرم معدنی شهرستان خبر داد و گفت: در برخی از روستاهای شهرستان نیر از جمله ولیعصر و قره شیران آب گرم معدنی وجود دارد که برای احداث یک مجتمع آب گرم مدرن در روستای ولیعصر که دارای دبی 3 لیتر در ثانیه آب گرم می باشد با سرمایه گذار صحبت شده که به محض اتمام کارهای مربوطه وارد سرمایه گذاری خواهد شد.
 

سیفی در ادامه به بررسی مشکلات دهکده توریستی سبلان(برجلو) هم اشاره کرد و قول مساعد در خصوص رفع مشکلات این آب گرم را داد.
 

در ادامه احمدی فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به قابلیت ها و جاذبه های گردگشری و آب های گرم معدنی شهرستان نیر را یکی از شهرستان های دارای پتانسیل قلمداد کرد و گفت: یکی از برنامه های مهم فرمانداری جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشد که در این خصوص گام های اساسی برداشته شده است.
 

وی خواستار حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و ورود آنها به دیگر آبهای گرم معدنی شهرستان نیر شد.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب سرمایه گذار برای برخی از آبهای گرم معدنی شهرستان نیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..